Banca Transilvania – garantia ca esti furat daca esti pensionar

1 02 2008

Banca Transilvania , filiala Timisoara - hotie fata de batrani si pensionariAnul trecut in decembrie am auzit cativa pensionari care se plangeau ca erau inselati de functionarii bancilor din Timisoara. Bineinteles, nu le-am dat atentie punand totul pe seama varstei, incapacitatii de gestionare corecta si eficienta a banilor samd. De curand insa, la inceputul lunii ianuarie mi s-a intamplat sa vad in fata ochilor cum un functionar la Bancii Transilvania, banca la care din lene de a ma duce mai departe de cartierul meu platesc in Timisoara cam tot ce imi vin acasa facturi, dupa cum spuneam un functionar insela sau mai bine spus pacalea un pensionar care schimba banii trimisi de copii de dincolo pentru a-i usura cat de cat viata. [citeste mai departe]


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

