Traiesc in romania, si vad la fiecare pas acest lucru

26 10 2008

Ca tocmai s-a schimbat ora, trecand pe cea de iarna, mi-am spus de dimineata – noul 7 AM – sa ies la o mica plimbare sa vad orasul, poate reusesc sa vad si o schimbare, ceva care sa ma faca sa imi placa si care sa imi schimbe decizia de a pleca din romania, tara tuturor posibilitatilor … si nu mica mi-a fost mirarea; am vazut, cel putin in pragul diminetii, un oras care seamana cu orasele de dincolo.

Am vazut o Timisoara care are acelasi aer de duminica pe care il are Budapesta sau Milano; aceleasi lumini si reclame nestinse de lumina zorilor, si incet-incet am inceput sa capat linistea data de o statiune de la litoral dimineata, am vazut similitudini intre dimineata timisoreana si dimineata ateniana. Am vazut aceleasi lucruri pe care le vedeam la Tel Aviv si aceeasi liniste si comportare a oamenilor ca si a vienezilor; nu stiu daca ati avut vreodata senzatia ca totul este acolo pentru ca trebuie sa fie, si totul este normal, de parca planeta s-ar misca in ritmul pe care tu il respiri.

In fine, super senzatia, care a durat pana cand am ajuns la blocul unde locuiesc. Unde, din nou, am vazut romania care o stiam, si urmele romanilor multiubiti; afara, la intrarea in bloc, avem o cutie postala pentru facturi, chestii administrative etc. Bineinteles, prin bunavointa unui conational, cutia arata ca in poza din articol, probabil a fost sparta de pumnul ceasului atunci cand s-a gandit sa se dea o ora inapoi; sau probabil arata prea bine in concordanta cu atmosfera unuia din minunatii romani care ne onoreaza cu prezenta si spiritul lor patriotic. Oare de ce ar trebui sa ramana cutiile si tomberoanele de gunoi nesparte, sau unde ar putea bietul roman prost platit sa invete sa dea cu pumnul ? Ca doar nu s-ar duce la sala sa isi distruga nervii, si de ce nu, daca ieri a fost box la tv, de ce sa nu incerce si el sa-l imite pe Bute. Bute a castigat, desi era K.O. Boxerul din Timisoara, romania, a facut cutia postala K.O,, doar deh , e Bute in devenire. Nu mai trebuie sa spun ca a castigat meciul, vedeti bine din poza.

Bineinteles, iti multumesc, draga binefacator. Te rog, data viitoare, alege un copac pentru furia pumnului sau piciorului tau de boxer / karatist. Te iubesc!


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

