Suporter \ roman …. pentru ce?

5 09 2008
FC Politehnica Timisoara

FC Politehnica Timisoara

Planuiam sa nu scriu nimic pana in decembrie, pentru ca pur si simplu ceea ce se intampla aici in tara ma dezgusta, pentru a folosi un termen usor. In Romania, tara in care m-am nascut si crescut, totul este invers decat in lumea civilizata … what the hell, Romania nici nu seamana a lume civilizata, desi incearca sa mimeze civilizatia de fiecare data; stiu ca sunt poate un pic prea obiectiv, pentru ca orice cetatean cand vorbeste de tara sa ar trebui sa fie subiectiv, dar pur si simplu m-am saturat; m-am saturat ca hotii, mafiotii, golanii si smecherii sa faca legea intr-o tara in care mierea ar trebui sa curga in lacuri, m-am saturat sa fiu privit cu suspiciune de fiecare data cand intru intr-un magazin pentru a cumpara ceva si vanzatoarea sta cu privirea ca uliul pe ceea ce ating pe raft, ca nu cumva sa bag ceva in buzunar.

M-am saturat de atatia si atatea ca imi vine sa o iau la fuga spre vest cat vad cu ochii. M-am saturat sa stau intr-o tara in care civilizatia e departe de normalitate, intr-o tara in care autostrazile se construiesc spre est contrar cu normalitatea (vezi Ungaria, Cehia, Polonia, Bulgaria, Croatia, Austria care au inteles ca autostrazile trebuie construite incepand din vest spre est), m-am saturat ca in fiecare 4 ani sa il vad pe Vadim, Nastase, Geoana pe lista electorala, m-am saturat ca Vodafone sa imi raspunda dupa 20 de zile la un simplu email completat pe formularul lor de contact, m-am saturat de oameni precum Mircea Sandu care isi permit sa-si bata joc de aproape un milion de oameni doar pentru a avea ce povesti la un spritz.

M-am saturat ca sa aflu ca FC Politehnica Timisoara are sediul in Bucuresti (oare AC Milan va avea vreodata sediul la Roma sau Torino?), m-am saturat ca atunci cand dau telefon la 112 pentru un accident de circulatie sa ma intrebe operatoarea daca sunt mort sau nu. M-am saturat sa tot platesc pentru a vedea la fiecare 4 ani cate un zambitor prin afise care ma indeamna sa-l votez pentru mai bine. Mai bine pentru cine? pentru mine sigur nu, ca ma indoaie in impozite si plati.

M-am saturat de o tara murdara, putreda, plina de coruptie, abuzuri, indecenta si grosolanie. M-am saturat sa imi vad romanii manelisti, jeepari si pupincuristi fiind baieti de baieti in tara, si bieti mielusei atunci cand trec de granita de la Cenad sau Nadlac. M-am saturat de prostie, de idioti si hoti! M-AM SATURAT DE FOTBAL!

Tu nu te-ai saturat inca ?